یو پی اس بیمارستان

طراحی سیستم UPS برای بیمارستان و مجموعه های ارائه دهنده خدمات پزشکی امری بسیار حیاتی است که با کارشناسی دقیق آن میتوان از جان انسانها در شرایط اضطراری محافظت کرد

راهکار تأمین برق بی وقفه (UPS) برای بیمارستان و مراکز پزشکی

در حوزه درمان و بیمارستانها، تأمین برق پایدار موضوعی مربوط به مرگ و زندگی افراد است. برای ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا، بیمارستانها میبایست از کارکرد بدون وقفه تجهیزات خود اطمینان حاصل کنند. این تجهیزات میبایست در طول 24 ساعت 7 روز هفته عملکردی بدون نقص داشته باشند و به دلیل حساسیت بالای آنها، نوسانات برق و قطعی و وصلی مکرر برق، میتواند به این دستگاهها آسیب جدی رسانده که علاوه بر تحمیل هزینه های بسیار زیاد مالی به مجموعه، میتواند منجر به خطر افتاد جان بیماران نیز شود.

بررسی دقیق میزان مصرف تجهیزات بیمارستان ها و ارائه یک راهکار تأمین برق بدون وقفه با در نظر گرفتن درصد خطای محاسبات و… امری تخصصی و بسیار حیاتی در حوزه طراحی این راهکار می باشد.

راهکارها

  • انتخاب دستگاه با توان مناسب پس از بررسی دقیق با جزئیات مصرفی تجهیزات
  • استفاده از تجهیزات جانبی جهت مدیریت دستگاهها
  • ارسال هشدارهای هوشمند در صورت بروز اختلال

چالشها

  • اطمینان از پایداری دائمی شبکه برق جهت جلوگیری از اختلال ناگهانی
  • اطمینان از عملکرد صحیح UPS ها
  • اطلاع سریع از اختلال در کار UPS ها
یو پی اس بیمارستان

جمع بندی

همانطور که در بالا اشاره شد، طراحی سیستم UPS برای بیمارستان و مجموعه های ارائه دهنده خدمات پزشکی امری بسیار حیاتی است که در صورت عدم طراحی مناسب میتواند منجر به خسارات جبران ناپذیری شود.

تیم زینو هوشمند میتواند با بررسی تمامی نیازهای شما در حوزه تأمین برق بی وقفه (UPS)، با طراحی راهکاری اختصاصی و یکپارچه، تمامی چالش های شما در این حوزه را برطرف و راهکار تأمین برق بی وقفه (UPS) را با بالاترین پایداری کارکرد و تکنولوژی روز جهان برای سازمان شما پیاده سازی نماید.

یک تماس برای طراحی و دریافت مشاوره تخصصی

کارشناسان زینو هوشمند در تمامی مراحل پروژه در کنار شما هستند

یک تماس برای طراحی و دریافت مشاوره تخصصی

کارشناسان زینو هوشمند در تمامی مراحل پروژه در کنار شما هستند